Bedriftsidrett

Jotun A/S ønsker å gi alle ansatte muligheten til å være sunne og aktive innen idrett organisert av Jotun BIL (Bedriftidrettslag). Nivået skal være breddeidrett og målet er å inkludere alle, bygge sosiale relasjoner uten jobb ved hjelp av idrett, og målet er sunnere pingviner! Jotun BIL er medlem av Norges Bedriftsidrettsforbund som er organisert under Norges Idrettsforbund.

Company sport

Jotun A/S want to give all employees the possibility to be active and healthy in a sport organised by Jotun Sport Club / Jotun BIL (Bedriftsidrettslag). The entry level should be low and the goal is to include all,  build social relations outside work by sport activities and get more heathy penguins! Jotun BIL is member of Bedriftsidrettsforbundet which is a part of Norges Idrettsforbund.